1. Haberler
  2. Dünya
  3. Yetkililer duyurdu: Papua Yeni Gine’de 2 binden fazla insan toprak altında kaldı

Yetkililer duyurdu: Papua Yeni Gine’de 2 binden fazla insan toprak altında kaldı

Ulusal Afet Merkezi, Papua Yeni Gine'nin Enga ilinde meydana gelen toprak kaymasında en az 2 bin kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Güney Pasifik ülkesi Papua Yeni Gine’de meydana gelen toprak kaymasında hayatını kaybedenlerin sayısının 2 bini aştığı duyuruldu. Yerel yetkililer, en az 2 bin kişinin toprak altında kaldığını açıkladı. Enga ilinde meydana gelen toprak kaymasına ilişkin açıklama yapan Ulusal Afet Merkezi yetkilileri, pazar günü Birleşmiş Milletler (BM) gönderilen ve bugün kamuoyuna sunulan mektupta, gelişmelere ilişkin bilgi verdi.

Mektupta, toprak kaymasının ayrıca binalara ve tarım arazilerine büyük zarar verdiği belirtildi. CARE International’ın Papua Yeni Gine temsilcisi Justine McMahon, etkilenen bölgede yaklaşık 4 bin kişinin yaşadığını bildirdi.

(DIŞ HABERLER SERVİSİ)

Yetkililer duyurdu: Papua Yeni Gine’de 2 binden fazla insan toprak altında kaldı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter