Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Brüksel temasları kapsamında Avrupa Birliği Komisyonunun Genişlemeden Sorumlu Üyesi Marta Kos ile bir araya geldi.
Görüşmede, Türkiye’nin merkezinde yer aldığı Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkılar ve Türkiye-AB arasındaki iş birliği imkanları masaya yatırıldı.
Sosyal medya hesabı üzerinden açıklamalarda bulunan Bakan Uraloğlu, küresel ticaret ağlarının yeniden şekillendiği bu dönemde Orta Koridor’un stratejik önemine ve bölgesel istikrara olan katkılarına vurgu yaptı. Uraloğlu, Türkiye’nin sahip olduğu güçlü ulaştırma altyapısıyla Avrupa ve Asya arasındaki bağlantısallığın geleceğinde belirleyici rol oynamaya devam edeceğini belirtti.
Bakan Uraloğlu, Brüksel programı çerçevesinde ayrıca Bağlantısallık Gündemi Platformu’nun üst düzey açılış etkinliğinde konuşma yaparak çeşitli temaslarda bulundu.










