1. Haberler
  2. Magazin
  3. ‘Keşke 4-5 tane çocuk yapsaydım’

‘Keşke 4-5 tane çocuk yapsaydım’

Oktay Kaynarca, kardeşi Meryem Kaynarca ve annesi Nursel Kaynarca’yla Bodrum’daki evinde gazetecilerle bir araya geldi. 

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

KAMİL SÜMER – Sanatçı, “Aile kurmak ve çocuk sahibi olmak ister misiniz?” sorusuna, “Kardeşlerim, yeğenlerim, dostlarım derken biz büyük ve kalabalık bir aileyiz. Ama bazen, ‘Keşke 4-5 tane çocuk yapsaydım’ diyorum. Keşke diyorum, yapmayacağım demiyorum. İşin şakası bir yana o kader. Allah bize ne uygun gördüyse onu yaşarız” dedi.

‘Keşke 4-5 tane çocuk yapsaydım’
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter