1. Haberler
  2. Türkiye
  3. İçişleri Bakanlığında “Hayvanları Koruma Kanunu” kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

İçişleri Bakanlığında “Hayvanları Koruma Kanunu” kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Bakan Çiftçi, NSosyal’deki hesabından yaptığı paylaşımda, İçişleri Bakanlığı Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’nde (GAMER) gerçekleştirilen Güvenlik Toplantısında, “Hayvanları Koruma Kanunu” kapsamında yürütülen çalışmaları değerlendirdiklerini belirtti.


Toplantıda, doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ile sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik yürütülen çalışmalardaki son durumu görüşüp, illerdeki uygulamalara ilişkin valilerden bilgi aldıklarını aktaran Çiftçi, şunları kaydetti:


“Hedefimiz, sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır. Aziz milletimizin huzuru, şehirlerimizin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”

İçişleri Bakanlığında “Hayvanları Koruma Kanunu” kapsamında Güvenlik Toplantısı yapıldı