1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe yönetim kurulu, Topuk Yaylası’nda

Fenerbahçe yönetim kurulu, Topuk Yaylası’nda

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kaynak:AA

Fenerbahçe’de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirmişti.

Fenerbahçe’de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.

Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından tesisleri gezdi.

Fenerbahçe yönetim kurulu, Topuk Yaylasında

Haberlerimizi Google’da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Fenerbahçe yönetim kurulu, Topuk Yaylası’nda