1. Haberler
  2. Genel
  3. ÇATALKÖY-ESENTEPE BELEDİYESİ’NDE 23 NİSAN COŞKUSU

ÇATALKÖY-ESENTEPE BELEDİYESİ’NDE 23 NİSAN COŞKUSU

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çatalköy-Esentepe Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı coşkulu bir etkinlikle kutladı.

Belediye Başkanı Ceyhun Kırok’un da katılımıyla gerçekleşen kutlamalarda, çocukların renkli dans gösterileri ve neşesi, bayram coşkusunu arttırdı.

Etkinlikte konuşan Başkan Kırok, çocuklara olan inancını şu sözlerle dile getirdi:

“Geleceğin umudu, yarınların teminatı sizlersiniz. Sizler için daha güzel yollar, daha nitelikli oyun ve eğitim alanları yaratmak için çalışmaya devam edeceğiz. Tüm dünyanın çocuklarısınız ve barış dolu bir dünya sizin ellerinizde şekillenecek.”

Kutlama, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve tüm kahramanların saygı ve minnetle anılmasıyla son buldu.

ÇATALKÖY-ESENTEPE BELEDİYESİ’NDE 23 NİSAN COŞKUSU
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter