1. Haberler
  2. Genel
  3. İÇİŞLERİ BAKANI OĞUZ, EMLAKÇILAR BİRLİĞİ HEYETİNİ KABUL ETTİ

İÇİŞLERİ BAKANI OĞUZ, EMLAKÇILAR BİRLİĞİ HEYETİNİ KABUL ETTİ

İçişleri Bakanı Dursun Oğuz, Emlakçılar Birliği Başkanı Hasan Sungur ve beraberindeki heyeti kabul etti.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İçişleri Bakanı Dursun Oğuz, Emlakçılar Birliği Başkanı Hasan Sungur ve beraberindeki heyeti kabul etti.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre görüşmede, emlak sektörüyle ilgili yasal düzenlemeler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantıya, Tapu Dairesi Müdürü Firdes Arıcı da katılarak teknik konularda bilgi paylaşımında bulundu.

İÇİŞLERİ BAKANI OĞUZ, EMLAKÇILAR BİRLİĞİ HEYETİNİ KABUL ETTİ
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter