1. Haberler
  2. Spor
  3. Konyaspor’da Galatasaray mesaisi başladı

Konyaspor’da Galatasaray mesaisi başladı

Süper Lig'in 2. haftasında Galatasaray'ı ağırlayacak Konyaspor, maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Konyaspor, Trendyol Süper Lig’in 2. haftasında kendi evinde oynayacağı Galatasaray maçı hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.
Teknik Direktör Ali Çamdalı yönetiminde Kayacık Tesisleri’nde gerçekleşen antrenman, ısınma ile başladı.

Kasımpaşa karşılaşmasında ilk 11’de forma giyen futbolcular, 7’e 3 oyunun ardından yenileme çalışması yaptı. Diğer futbolcular ise pas çalışması ile devam eden antrenmanı, dönüşümlü olarak yapılan 7’ye 7 oyun ve koşu ile sürdürdü. İdman, çift kale maç ile sona erdi.

Yeşil-beyazlılar, yarın yapacağı antrenman ile hazırlıklarına devam edecek.

Konyaspor’da Galatasaray mesaisi başladı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter