A Milli Takım, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD’yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle veda etti. Ancak ilk iki maçta alınan mağlubiyetler nedeniyle gruptan çıkamadı. Maçın ardından Yunan teknik adam Ange Postecoglou, Türkiye için üzüldüğünü belirtti.
Son olarak Nottingham Forest’ı çalıştıran tecrübeli teknik direktör Ange Postecoglou, maçın ardından Türkiye’nin performansını değerlendirdi.
Postecoglou, millilerin galibiyetini “tatlı-acı” olarak nitelendirerek şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye galibiyetten çok memnun olacak ancak kendilerine çok kızacaklar.”
60 yaşındaki teknik adam, A Milli Takım’ın kalitesine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar. Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok.”













